Super szybka wysyłka! Prezenty zamówione do godziny 16.00 zostają wysłane tego samego dnia!
Dowolny adres dostawy
Wszystkie prezenty ze zdjęciem oraz tekstem. Nasze produkty są tak wyjątkowe, ponieważ zostały zaprojektowane przez Ciebie. Edytor daje Ci możliwość nieograniczonej personalizacji oraz edycji każdego elementu projektu.
Każdy prezent ze zdjęciem i / lub tekstem
Zaskocz najbliższych wyjątkowym prezentem, nawet gdy nie możesz wręczyć go osobiście. Oczaruj rodzinę, przyjaciół i znajomych osobistym podarunkiem z dostawą na wybrany adres, a nawet do skrzynki pocztowej bez potrzeby odbioru. Na darmowym bileciku możesz wpisać wiadomość.
To prawda. Z (raczej nudnych) przyczyn technicznych, nie możemy pokazać personalizacji w podglądzie niektórych prezentów, takich jak książki i Toblerones. Zapewniamy jednak, że wykorzystamy Twoją personalizację do stworzenia prezentu! Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, w którym zobaczysz wpisany tekst. Jeśli zauważysz błąd, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie).
Tak można!!! Podczas składania zamówienia, w drugim kroku koszyka możesz wybrać opcję dostarczenia prezentu bezpośrednio do odbiorcy. Jest to zawsze bez faktury i ewentualnie z Twoim osobistym tekstem na bezpłatnej karcie prezentowej.
Większość naszych zamówień może zostać nadana do punktu odbioru. Możesz wybrać tę opcję bezpośrednio w koszyku zamówień po uzupełnieniu swoich danych.
Dostępne w Twojej okolicy punkty odbioru zostaną wyświetlone na podstawie wpisanego przez Ciebie kodu pocztowego.
W koszyku zamówień pod podglądem prezentu znajdziesz przycisk, który pozwoli Ci usunąć przedmiot z koszyka - ikona kosza.
Oczywiście możesz jednorazowo zamówić większą ilość produktów:
1. Przejdź do strony produktu, który chcesz zamówić, a następnie kliknij zielony przycisk aby rozpocząć personalizację w edytorze.
2. Przejdź do koszyka kiedy będziesz w pełni zadowolony ze stworzonego projektu.
3. Przed dokonaniem płatności możesz zamówić kolejne prezenty klikając w przycisk powrotu do sklepu w koszyku zamówień.
4. Zostaniesz przeniesiony do strony głównej, z której w prosty sposób możesz znaleźć kolejny prezent.
5. Powtórz kroki od 1 - 3 aby dodać kolejny prezent.
6. Teraz możesz sfinalizować zamówienie!
Płatności
Jeśli masz problemy z zakończeniem płatności, radzimy najpierw skontaktować się z bankiem w celu uzyskania pomocy, ponieważ często będzie on w stanie wyjaśnić i/lub rozwiązać problem.
Do momentu wysłania Twojego prezentu możemy wprowadzić dowolne zmiany na fakturze. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.
22057264
VAT NL.820845437B01
Faktura oraz wszystkie dane dotyczące Twojego zamówienia zostaną wysłane na Twój adres e-mail. Prezent zawsze wysyłany jest bez dodatkowych informacji o kosztach lub nadawcy przesyłki.
Jeśli chcesz by odbiorca Twojego podarunku wiedział kto jest jego nadawcą, dodaj do niego bilecik z krótką wiadomością.
Niestety, ale w chwili obecnej nie posiadamy takiej opcji płatności.
Promocje & karty podarunkowe
Wprowadź kod rabatowy przed wybraniem metody płatności w 3 kroku w koszyku zamówień. Kod wpisany w miejscu "Kod rabatowy" zostanie uwzględniony po kliknięciu w strzałkę obok, a ceny w koszyku zamówień automatycznie dostosują się do jego wartości. Składając zamówienie możesz wykorzystać tylko jeden kod.
Zawsze będziemy Cię informować o ofertach specjalnych oraz zniżkach na stronie poprzez nasz newsletter.
Zapisz się poprzez link poniżej, aby dodatkowo otrzymać 20% zniżki na pierwsze zamówienie.
Wpisz swój kod rabatowy w koszyku zamówień, w etapie poprzedzającym płatność. Kod zostanie aktywowany poprzez kliknięcie w strzałkę. Należna kwota zostanie automatycznie dopasowana z uwzględnieniem wartości kodu. Dla każdego zamówienia możesz użyć jednego kodu zniżkowego.
Kupon podarunkowy YourSurprise można wykorzystać, używając następującego odnośnika: https://www.yoursurprise.pl/kup-kupon. W tym kuponie znajdziesz swój osobisty kod podarunkowy. Kod składa się z 14 znaków. Wpisz swój kod w sekcji Your Gift code (Twój kod podarunkowy) Następnie kliknij polecenie Redeem (Zrealizuj). Kwota zostanie dodana do koszyka. Możesz już rozglądać się za fantastycznym, spersonalizowanym prezentem.
Skontaktuj się z nami jeśli zapomniałeś skorzystać kodu zniżkowego podczas składania zamówienia, ale jeszcze nie dokonałeś płatności. Jeśli zamówienie zostało już opłacone to niestety nie możemy już zrealizować kuponu podarunkowego.
Wprowadzając kod rabatowy, musisz dokładnie wpisać małe i duże znaki. Jeśli rabat nie został aktywowany voucher może nie obejmować wybranego produktu, lub data jego ważności minęła. Skontaktuj się z nami jeśli masz wątpliwości.
Status zamówienia
Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany automatyczny e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, proszę sprawdź folder SPAM a jeśli to konieczne skontaktuj się z nami.
Zawsze chętnie pomożemy jeśli w uzupełnionych przez Ciebie danych wkradł się błąd.
Zabieramy się do pracy natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia, by móc dostarczyć prezent w określonym terminie. Ze względu na to nie ma możliwości dodania kolejnego prezentu do złożonego zamówienia.
Dla zdecydowanej większości naszych prezentów jesteśmy w stanie pokazać pełen podgląd stworzonej personalizacji. Niestety, dla niektórych produktów, z powodów technicznych nie jest to możliwe.
Tekst który użyłeś do personalizacji zostanie umieszczony w mailu z potwierdzeniem zamówienia, ale nie będzie widoczny bezpośrednio na prezencie. Skontaktuj się z nami jeśli nie jesteś pewien efektu końcowego.
Twoje zamówienie może zostać anulowane wyłącznie jeśli płatność nie została zaksięgowana. Sprawdź status zamówienia na swoim koncie MySurprise.
Jeśli prezent trafił już do produkcji, lub został wysłany nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe.
Możesz wprowadzić dowolne zmiany w swoim projekcie lub adresie dostawy tylko jeśli status zamówienia to "w oczekiwaniu na płatność". Skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, by dokonać stosownych poprawek. Status zamówienia znajdziesz na swoim koncie MySurprise. Jeśli zamówienie trafiło już do produkcji niestety nie ma możliwości wprowadzenia poprawek w projekcie.
Wysyłka & dostawa
Przykro nam, że Twoje zamówienie zostało opóźnione. Prosimy o poinformowanie nas o numerze zamówienia, abyśmy mogli rozpocząć dochodzenie z agentem spedycyjnym/firmą, aby dowiedzieć się, co stało się z Twoją paczką i usłyszeć, kiedy spodziewają się ją dostarczyć.
Jeśli przesyłka jest przesyłką listową, zostanie to podane w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.
Przewidywany czas dostawy zależy od kilku czynników takich jak: rodzaj prezentu, rodzaj dostawy wybrany koszyku zamówień oraz adres. Sprawdź link do śledzenia otrzymany w potwierdzeniu zamówienia lub skontaktuj się bezpośrednio z kurierem aby uzyskać więcej informacji o dostawie.
Jeśli otrzymany Link do śledzenia nie wykazuje aktywności po 24h od wysłania przesyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku linków DHL upewnij się, że wpisany przez Ciebie kod pocztowy nie zawiera znaku “-” po pierwszych dwóch cyfrach.
E-mail potwierdzający wysłanie przesyłki zostanie wysłany automatycznie na Twój adres e-mail po nadaniu prezentu. Status zamówienia możesz zawsze sprawdzić poprzez swoje konto MySurprise.
Konto MySurprise
Jaka wielka szkoda, że chcesz usunąć swoje konto MySurprise. Czy mógłbyś nas o tym poinformować e-mailem? Wtedy natychmiast zaczniemy pracować nad Twoją prośbą. Jeśli kiedykolwiek zmienisz zdanie, oczywiście zawsze jesteś mile widziany z powrotem!
Szkoda, ze nie chcesz już otrzymywać od nas maili. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Daj nam znać jeśli kiedyś zmienisz zdanie.
Możesz stworzyć nowe hasło, klikając przycisk „Nie pamiętam hasła” na stronie YourSurprise. Wpisz swój adres e-mail, a otrzymasz link, za pomocą którego możesz zresetować hasło.
W każdym momencie możesz dokonać dowolnych zmian w swoich danych za pośrednictwem konta MySurprise. Wprowadzone informacje zostaną wykorzystane do kolejnego zamówienia.
MySurprise to Twój osobisty profil oferowany przez YourSurprise. Konto możesz założyć w poprzez MySurprise, a następnie aktywować klikając w link otrzymany na adres e-mail. Po aktywacji możesz zalogować się na swoim profilu, używając wybranego hasła. MySurprise daje Ci możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia 24h na dobę. Wszystkie dane są poufne, oraz są chronione na serwerze YourSurprise. YourSurprise działa zgodnie z aktualnymi ustawami oraz przepisami dotyczącymi prywatności danych. Możesz również zalogować się za pomocą Google.
Serwis & Kontakt
Bardzo cieszymy się, że jesteś naszym klientem. W trosce o Twoje dobro, dbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wszystkie udostępnione przez Ciebie informacje są bezpiecznie przechowywane w bazie danych z bezpiecznym połączeniem SSL.
To oznacza ograniczony dostęp do wszystkich zarchiwizowanych przez nas informacji. Nigdy nie udostępniamy Zgromadzonych przez nas danych dla osób trzecich lub w celach komercyjnych.
Błędy się zdarzają! Skontaktuj się z nami, a z chęcią poprawimy Twój adres e-mail.
Twoje zdjęcia traktowane są jak dane osobowe, co oznacza, że zostają one użyte wyłącznie w określonym przez Ciebie celu (do produkcji konkretnego prezentu) i nie są w żaden sposób udostępniane osobom trzecim.
Zdjęcia, są bezpiecznie przechowywane przez okres maksymalnie 24 miesięcy od dnia złożenia zamówienia, dzięki temu możesz ponowić zamówienie bez potrzeby ponownej personalizacji.
Jeśli dodałeś zdjęcie w edytorze, ale zamówienie nie zostało sfinalizowane, zdjęcie jest przechowywane maksymalnie przez okres 30 dni, dając Ci możliwość dokonania płatności.
Jeśli chcesz by przesłane przez Ciebie treści zostały usunięte z naszego serwera wcześniej niż w podanym powyżej terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zawsze chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania w godzinach podanych na stronie pod numerem telefonu +48 61 678 10 65 lub maila obslugaklienta@yoursurprise.pl .
Jeśli otrzymałeś informację od kuriera o zwrocie przesyłki do nadawcy lub znalazłeś taką informację w linku do śledzenia proszę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci otrzymać prezent jak najszybciej to możliwe.
BIURO OBSłUGI KLIENTA
Wyślij wiadomość
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne: Poniedziałek - Piątek: 8:30 - 22:00
Sobota - Niedziela: 8:30 - 17:00 W języku angielskim