Szybka realizacja!

Dowolny adres dostawy

Każdy prezent ze zdjęciem i / lub tekstem

Szybka realizacja!

Super szybka wysyłka! Prezenty zamówione do godziny 16.00 zostają wysłane tego samego dnia!

Dowolny adres dostawy

Wszystkie prezenty ze zdjęciem oraz tekstem. Nasze produkty są tak wyjątkowe, ponieważ zostały zaprojektowane przez Ciebie. Edytor daje Ci możliwość nieograniczonej personalizacji oraz edycji każdego elementu projektu.

Każdy prezent ze zdjęciem i / lub tekstem

Zaskocz najbliższych wyjątkowym prezentem, nawet gdy nie możesz wręczyć go osobiście. Oczaruj rodzinę, przyjaciół i znajomych osobistym podarunkiem z dostawą na wybrany adres, a nawet do skrzynki pocztowej bez potrzeby odbioru. Na darmowym bileciku możesz wpisać wiadomość.


Często Zadawane Pytania

Zamówienia

Z powodu problemów technicznych niestety nie możemy pokazać wprowadzonego spersonalizowanego tekstu w końcowym podglądzie książki. Jednak jeśli wpiszesz tekst w odpowiednie pola w edytorze, zostanie on wydrukowany w książce. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta po złożeniu zamówienia, a my to dla Ciebie sprawdzimy.
W kroku 1 koszyka wpisz swoje dane. Następnie w kroku 2 wybierz opcję „Wybierz inny adres” i wypełnij dane odbiorcy. W ten sposób paczka zostanie wysłana bezpośrednio na ich adres.
Większość naszych prezentów może być dostarczona do punktu odbioru. Opcję tę można wybrać w drugim kroku koszyka. Po wpisaniu swoich danych, możesz zaznaczyć pole „Odbiór z punktu odbioru”. Następnie będziesz mieć możliwość wyboru punktu odbioru na podstawie kodu pocztowego tuż poniżej.
W koszyku zamówień pod podglądem prezentu znajdziesz przycisk, który pozwoli Ci usunąć przedmiot z koszyka - ikona kosza.
Oczywiście możesz jednorazowo zamówić większą ilość produktów: 1. Przejdź do strony produktu, który chcesz zamówić, a następnie kliknij zielony przycisk aby rozpocząć personalizację w edytorze. 2. Przejdź do koszyka kiedy będziesz w pełni zadowolony ze stworzonego projektu. 3. Przed dokonaniem płatności możesz zamówić kolejne prezenty klikając w przycisk powrotu do sklepu w koszyku zamówień. 4. Zostaniesz przeniesiony do strony głównej, z której w prosty sposób możesz znaleźć kolejny prezent. 5. Powtórz kroki od 1 - 3 aby dodać kolejny prezent. 6. Teraz możesz sfinalizować zamówienie!

Płatności

Jeśli masz problemy z zakończeniem płatności, radzimy najpierw skontaktować się z bankiem w celu uzyskania pomocy, ponieważ często będzie on w stanie wyjaśnić i/lub rozwiązać problem.
Do momentu wysłania Twojego prezentu możemy wprowadzić dowolne zmiany na fakturze. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.
22057264 VAT NL.820845437B01
Faktura i wszystkie inne informacje dotyczące Twojego prezentu będą wysyłane tylko do Ciebie drogą mailową. Prezent zostanie wysłany bez dodatkowych informacji, aby osoba otrzymująca go nie mogła się dowiedzieć, od kogo pochodzi. Zobaczą tylko wspaniały prezent! Chcesz im powiedzieć, kto wysłał prezent? Wypełnij po prostu fajną, darmową kartkę prezentową w swoim koszyku!
Niestety nie ma możliwości zapłacenia za zamówienie po jego złożeniu.

Promocje & karty podarunkowe

Możesz wpisać swój kod rabatowy podczas etapu płatności w koszyku. Wpisz kod i kliknij strzałkę, aby aktywować kod, po czym rabat zostanie automatycznie odjęty od całkowitej kwoty zamówienia. Jeden kod rabatowy można wykorzystać na jedno zamówienie.
Bądź pierwszym, który usłyszy o naszych specjalnych ofertach i zniżkach, zapisując się do naszego newslettera! Otrzymasz również 20% zniżki na pierwsze zamówienie. Możesz zapisać się na dole naszej strony internetowej. Pamiętaj, że może minąć do pół godziny, zanim otrzymasz swój kod rabatowy, i nie zapomnij sprawdzić folderu SPAM!
Bon podarunkowy YourSurprise można zrealizować, korzystając z następującego linku: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Swój spersonalizowany kod znajdziesz wewnątrz bonu. Ten kod składa się z 14 znaków. Możesz wpisać swój osobisty kod w polu 'Twój Kod Prezentowy'. Następnie kliknij „zrealizuj”, a kwota zostanie dodana do koszyka. Teraz możesz zacząć szukać fantastycznego, spersonalizowanego prezentu!
Jeśli zapomniałeś dodać kod rabatowy i jeszcze nie ukończyłeś płatności, skontaktuj się telefonicznie z naszym działem obsługi klienta. Przygotuj numer zamówienia i kod rabatowy. Jeśli płatność została już zakończona, niestety nie możemy dodać twojego kodu rabatowego.
Najpierw upewnij się, że kod został wprowadzony poprawnie, z uwzględnieniem wielkości liter i bez dodatkowych spacji. Upewnij się również, że nie mylisz cyfr z literami (np. 0 i O). Jeśli nadal nie działa, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a my pomożemy dalej. Proszę pamiętać, że kody rabatowe nie mogą być łączone z innymi zniżkami, więc nie będą dotyczyć produktów już przecenionych.

Status zamówienia

Tak, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia. Jeśli go nie widzisz, sprawdź folder Spam, na wszelki wypadek. Jeśli nadal go nie ma, daj nam znać. Chętnie pomożemy Ci dowiedzieć się, co się dzieje!
Gdy tylko zamówienie zostanie złożone, od razu zabieramy się do pracy, aby dotrzymać oczekiwanych terminów dostawy. Z tego powodu nie ma możliwości dodania prezentów do zamówień, które zostały już złożone.
Z powodu problemu technicznego Twoja personalizacja może nie zawsze pojawiać się w pełni w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Nie martw się, jeśli poprawnie wprowadziłeś ją w edytorze, Twój prezent zostanie wykonany dokładnie tak, jak zaprojektowałeś! Jeśli obawiasz się, że coś jest nie tak z personalizacją, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tu, aby pomóc!
Och nie, przykro nam, że chcesz anulować swoje zamówienie! Skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta telefonicznie, a sprawdzimy, co możemy zrobić. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do produkcji, możemy wprowadzić zmiany, ale gdy tylko trafi do produkcji, niestety nie będziemy w stanie go anulować.
Możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu, dopóki nie trafi ono do produkcji. Gdy twój prezent zostanie spersonalizowany, nie będzie już możliwe jego dostosowanie. Jeśli nie jesteś pewny, czy zmiany są jeszcze możliwe, skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia, a my sprawdzimy to dla ciebie!

Wysyłka & dostawa

Jeśli Twoja paczka nie dotarła do Ciebie w przewidywanym terminie dostawy podanym w potwierdzeniu zamówienia, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a pomożemy Ci rozwiązać problem.
Jeśli Twoja paczka to paczka do skrzynki pocztowej, będzie to wskazane w potwierdzeniu wysyłki. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować, że się zmieści, ponieważ każda paczka i skrzynka pocztowa ma inną wielkość. Zawsze polecamy uważnie śledzić informacje o przesyłce.
Nie możemy zagwarantować dokładnej daty i godziny dostawy, ponieważ współpracujemy z zewnętrznymi kurierami. Jednakże szacowane daty dostawy znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeśli masz dalsze pytania dotyczące dostawy lub śledzenia przesyłki, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta po pomoc!
Jeśli Twój link do śledzenia nie pokazuje jeszcze żadnych aktualizacji, nie martw się! Śledzenie może zająć trochę czasu, aby się zaktualizować po wysłaniu paczki. Gdy tylko zaczną pojawiać się aktualizacje, zobaczysz, jak paczka zbliża się do szacowanej daty dostawy, którą znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia. Jeśli szacowana data dostawy już minęła, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a my zajmiemy się tym dla Ciebie!
Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki, gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane. Możesz również sprawdzić status swojego zamówienia w swoim koncie MySurprise.

Konto MySurprise

Możesz samodzielnie usunąć swoje konto MySurprise, logując się i przechodząc do swoich danych. Postępuj zgodnie z krokami, aby usunąć konto. Jeśli masz problemy lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci usunąć konto.
Szkoda, że nie chcesz już otrzymywać naszych e-maili. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli usunąć Cię z naszej listy mailingowej. Jeśli kiedykolwiek zmienisz zdanie, zawsze możesz ponownie się zapisać!
Możesz stworzyć nowe hasło, klikając przycisk „Nie pamiętam hasła” na stronie YourSurprise. Wpisz swój adres e-mail, a otrzymasz link, za pomocą którego możesz zresetować hasło.
Możesz zmieniać swoje dane w każdej chwili. Najpierw musisz się zalogować. Następnie możesz wprowadzić zmiany. Po potwierdzeniu zmian, będą one automatycznie stosowane do przyszłych zamówień.
MySurprise to osobista usługa konta, którą oferuje YourSurprise. Możesz założyć konto, rejestrując się przez MySurprise. Następnie otrzymasz e-mail, w którym możesz potwierdzić swój adres e-mail. Po tym, jak to zrobisz, możesz zalogować się na swoje konto MySurprise za pomocą hasła. To konto pozwala na przeglądanie i śledzenie zamówienia 24 godziny na dobę oraz aktualizowanie swoich danych. Wszystkie dane są poufne i bezpiecznie przechowywane na bezpiecznym serwerze YourSurprise. YourSurprise przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących prywatności. Możesz także zalogować się za pomocą Facebooka lub Google.

Serwis & Kontakt

Bardzo cieszymy się, że jesteś naszym klientem. W trosce o Twoje dobro, dbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wszystkie udostępnione przez Ciebie informacje są bezpiecznie przechowywane w bazie danych z bezpiecznym połączeniem SSL. To oznacza ograniczony dostęp do wszystkich zarchiwizowanych przez nas informacji. Nigdy nie udostępniamy Zgromadzonych przez nas danych dla osób trzecich lub w celach komercyjnych.
Chętnie pomożemy to poprawić! Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta przez e-mail lub czat i podaj numer zamówienia lub imię i nazwisko, na które zostało złożone zamówienie. Dzięki temu znajdziemy Twoje zamówienie i zaktualizujemy adres e-mail.
Twoje zdjęcia traktowane są jak dane osobowe, co oznacza, że zostają one użyte wyłącznie w określonym przez Ciebie celu (do produkcji konkretnego prezentu) i nie są w żaden sposób udostępniane osobom trzecim. Zdjęcia, są bezpiecznie przechowywane przez okres maksymalnie 24 miesięcy od dnia złożenia zamówienia, dzięki temu możesz ponowić zamówienie bez potrzeby ponownej personalizacji. Jeśli dodałeś zdjęcie w edytorze, ale zamówienie nie zostało sfinalizowane, zdjęcie jest przechowywane maksymalnie przez okres 30 dni, dając Ci możliwość dokonania płatności. Jeśli chcesz by przesłane przez Ciebie treści zostały usunięte z naszego serwera wcześniej niż w podanym powyżej terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Możesz skontaktować się z obsługą klienta YourSurprise telefonicznie, e-mailem lub przez opcję czatu na stronie internetowej. Sprawdź sekcję Kontakt na dole strony internetowej lub stronę obsługi klienta, aby uzyskać wszystkie szczegóły.
Przykro mi słyszeć, że Twoje zamówienie zostało zwrócone! Jeśli widzisz w śledzeniu, że Twoje zamówienie zostało zwrócone, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, podając numer zamówienia, abyśmy mogli pomóc Ci otrzymać zamówienie tak szybko, jak to możliwe.
BIURO OBSłUGI KLIENTA

Wyślij wiadomość

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
Poniedziałek - Piątek: 8:30 - 22:00
Sobota - Niedziela: 8:30 - 17:00
W języku angielskim
W czwartek, 27 marca, odświeżamy naszego ducha zespołu. Dlatego będziemy zamknięci w godzinach 14:00–17:30 CET. Od godziny 17:30 CET z przyjemnością znów Państwu pomożemy!