Czekoladki z nadrukiem - 50 - indywidualnie pakowane
Personalizowane czekoladki - Pakowane pojedynczo - Praliny - 50 szt. - Kwadrat
- Super szybka realizacja zamówienia
- Gwarancja najwyższej jakości
- Gwarantowana jakość 100%
Specyfikacje prezentów
Ilość: 50 sztuk
Czekolada: miękkie pralinowe nadzienie orzechowe w białej czekoladzie
Wymiary czekoladek: 2,6 x 2, 6 x 1,2 cm
Wymiary blistra: 4,8 x 6 x 1,8 cm
Personalizacja: nadruk ze zdjęciem lub logo
Nadruk: jadalny nadruk w pełnym kolorze
Warto wiedzieć: Przy temperaturach powyżej 25°C zalecamy dodanie elementu chłodzącego. Element chłodzący jest dostępny w koszyku zamówień.
Wskazówki dotyczące przechowywania: Czekolada może być przechowywany przez 10 tygodni od otrzymania przesyłki, jeśli jest przechowywanaw chłodnym i ciemnym miejscu w temperaturze 14-18 °C.
Informacje o alergiach: zawiera soję, mleko i może zawierać śladowe ilości orzechów i glutenu.
Praliny z nadzieniem z orzechów laskowych z jadalnym nadrukiem.
Składniki: cukier, orzechy laskowe, miazga kakaowa, masło kakaowe, pełne mleko w proszku, emulgator: lecytyna sojowa, naturalny aromat waniliowy. Nadruk: skrobia kukurydziana, skrobia modyfikowana: E1422, skrobia ziemniaczana, woda, suszone białko drobiowe, odtłuszczone mleko w proszku, oliwa z oliwek, sól, substancja utrzymująca wilgoć E422, emulgator: E433, ;barwniki: E102, E110, E122: Może negatywnie wpływać na aktywność i koncentrację dzieci, E133, E151. Powłoka: E904. Może zawierać śladowe ilości orzechów i glutenu. Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
Najsmaczniejsze pralinki ze zdjęciem lub logo!
Pralinki są wykonane z przepysznej warstwy białej czekolady z nadzieniem pralinowym z orzechów laskowych. Są indywidualnie drukowane z Twoim projektem w jadalnym druku w pełnym kolorze. Czy wspominaliśmy, że czekolada Callebaut jest wytwarzana tradycyjnymi metodami? Za ich pomocą zdobędziesz kilka punktów brownie, nie ma wątpliwości! Pralinki są wysyłane w zestawach po 50 sztuk. Jeśli chcesz zamówić większe ilości, skontaktuj się z naszym działem handlowym w celu uzyskania dalszych informacji.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.