Personalizowane piwo La Trappe Isid'or
Piwo La Trappe Isid'or - etykieta niestandardowa
- Twój projekt w kolorowym druku w jakości zdjęć HD
- Najlepsze piwa, wybrane specjalnie dla Ciebie
- Uzupełnij swój prezent z luksusowym, drewnianym pudełkiem
Specyfikacje prezentów
Nazwa: La Trappe Isid'or
Treść: 75 cl
Kraj pochodzenia: Holandia
Procent alkoholu: 7,5%
Charakterystyka: La Trappe Isid'or to belgijskie piwo bursztynowe z odrobiną karmelu. Efektowne odcienie ziół i kwiatów. Zawiera jęczmień.
Składniki: woda, słód jęczmienny (blady, karmelowy), słód pszeniczny, syrop glukozowy, chmiel, drożdże
Browar: La Trappe to holenderska marka piwa i piwo trappistyczne. Piwo jest zaparzane przez browar "Królewiątko" na południu Holandii. Browar był dawniej zwany "klaczą owczą". Nazwa La Trappe pochodzi od francuskiego klasztoru "La Trappe", kolebki porządku trappistów.
Świętuj z niestandardową butelką piwa z osobistymi zdjęciami!
✔ Spersonalizowane zdjęciami, logo i / lub tekstem
✔ Łatwy w obsłudze edytor zdjęć
✔ Pełny kolorowy wydruk
✔ Można zamówić na sztukę
Czy szukasz oryginalnego prezentu piwa dla swojego kolegi, przyjaciela lub członka rodziny? Dzięki tej super smacznej butelce piwa La Trappe Isid'or z pewnością sprawi, że każdy kochanek piwo będzie bardzo szczęśliwy! A twój prezent nie tylko smakuje smacznie, ale można to zrobić naprawdę osobisty, projektując etykietę samemu. Dodaj swoje ulubione zdjęcie, tekst lub nazwę odbiorcy do unikalnej niespodzianki. Masz toast z ulubionymi ludźmi i zdziw się ich niestandardowym darem piwa z miłością!
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.