Piwo ze spersonalizowaną etykietą - Cornet
Piwo ze spersonalizowaną etykietą - Cornet
- Pyszne belgijskie piwo
- Nagradzane wieloma nagrodami
- Z personalizowaną etykietą
Specyfikacje prezentów
Personalizacja: z imieniem, zdjęciem, kolażem, tekstem i/lub logo
Umiejscowienie personalizacji: w pełni zadrukowana etykieta
Druk: idealny do obrazu iw pełnym kolorze
Wymiary etykiety: 10,5 x 12 cm
Więcej informacji o piwie:
Marka: Kornet
Zawartość: 750 ml
Kraj pochodzenia: Belgia
Procent alkoholu: 8,5%
Skład: słód jęczmienny , pszenica
Charakter: Cornet to mocne jasne belgijskie piwo o wyjątkowo miękkim smaku, uzyskanym dzięki dodaniu zrębków drewna dębowego podczas procesu warzenia.
Informacje dodatkowe: bez drewnianej skrzynki, można ją zamówić osobno
Zaskocz swoich bliskich wyjątkowym piwnym upominkiem ze spersonalizowaną etykietą!
Ta butelka o pojemności 750 ml wypełniona jest pysznym piwem Cornet. To ciężkie blond piwo z subtelnymi nutami wanilii. Ta marka piwa była już wielokrotnie nagradzana prestiżową nagrodą World Beer Award. Dobrze komponuje się z daniami z drobiu, grillowanymi owocami morza i twardymi serami. Oczywiście możesz po prostu powiedzieć „wiwatuj” bez dodawania żadnych przekąsek ani jedzenia! Tworzenie spersonalizowanej etykiety jest łatwe! Po prostu dodaj wybrane zdjęcie i/lub tekst w naszym edytorze online. Stworzymy Twój prezent z wielką starannością i uwagą, zanim wyślemy go pod wybrany przez Ciebie adres.
Jeśli jesteś zainteresowany złożeniem dużego zamówienia, skontaktuj się z naszym działem biznesowym, korzystając z formularza kontaktowego na dole tej strony, aby otrzymać osobistą ofertę.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.