Personalizowana Cava Palau Gazo Brut
Wino musujące z własną etykietą Cava Palau Gazo
- Twój projekt w kolorowym druku w jakości zdjęć HD
- Najlepsze wina, wybrane specjalnie dla Ciebie
- Uzupełnij swój prezent z luksusowym drewnianym pudełkiem na wina
Specyfikacje prezentów
Nazwa: Cava Palau Gazo
Kraj: Hiszpania
Typ: brut
Winogrona: Parellada, Macabeo, Xarel-Lo
Uwaga: kolor folii do pakowania butelek może różnić się od koloru pokazanego na zdjęciach przykładowych i podglądowych
Smak
Cienkie pęcherze, miękki, owocowy smak o aromatach zielonych jabłek wykończył się gładkim, zaokrąglonym posmakiem.
Pochodzenie
Penedes znajduje się na południowy zachód od Barcelony i jest największym i najważniejszym regionem produkcji wina w Katalonii. Penedes może pomieścić szeroką gamę winogron, a winiarzy z regionu nie są nieśmiały co do eksperymentowania, które odbywa się na dużą skalę. W związku z tym wina Penedes szybko zyskują popularność. Białe wina i róże znacznie wzrosły w jakości dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik. Jednak najbardziej znanym produktem Penedes jest nadal Cava (musujące wino). Twórcy Palau, Mont Marcal, na pewno mają na imię, ponieważ należą do czołowych trzech producentów Cava w Hiszpanii. Właścicielem, Manuelem Sancho i jego córkach udało się prawie co roku poprawiać jakość poprzez dobrą organizację i inwestycje w nowe technologie. Niewiarygodna wartość dla tej ceny: wino po prawdziwym "methode traditionelle" fermentacji w butelce.
Niespodzianka z pysznej butelki wina musującego Cava Palau Gazo z indywidualną etykietą!
✔ Spersonalizuj się tak, jak chcesz ze zdjęciem, logo i / lub tekstem
✔ Łatwy w obsłudze internetowy edytor zdjęć
✔ Pełny wydruk kolorowy
✔ Z bezpłatną osobistą kartą podarunkową
Zaskocz z pyszną butelką wina musującego Cava Palau Gazo ze spersonalizowaną etykietą. Spersonalizuj etykietę, jak chcesz ze swoim własnym zdjęciem, logo, tekstem lub spersonalizowanym projektem!
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.