Personalizowane Whiskey Highland Park 12 Years
Highland Park 12 lat
- Twój projekt w kolorowym druku w jakości zdjęć HD
- Luksusowe szczypce pinewooden z przesuwaną pokrywką
- Idealny prezent dla każdego whiskey fan
Specyfikacje prezentów
Personalizacja: Luksusowe pudełko z samoformatową pokrywą w drukarce wysokiej jakości
Wymiary pudełko drewniane: 36,5 x 12 x 11 cm
Wymiary: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Ekstra: drewniane pudełko z certyfikatem FSC
Więcej informacji o tej whisky:
Imię: Highland Park 12 lat
Zawartość: 700 ml.
Kraj: Szkocja
Procent alkoholu: 40%
Charakterystyka: whisky o charakterystycznym smaku miodu.
Niespodzianka z butelką Highland Park 12 lat whisky w spersonalizowanej drewnianej obudowie!
✔ Wyślij luksusowe pudełko z własnym zdjęciem, logo i / lub tekstem
✔ Fullcolour w jakości HD-fotografii
✔ Brak minimalnej ilości
✔ Darmowa karta powitania z każdym zamówieniem
Zaskocz kolega, przyjaciela lub familymember z prezentem whisky! Park Highland 12 Years jest idealnym prezentem dla każdego, kto lubi whisky. Butelka jest wysyłana w luksusowej drewnianej obudowie. Pokrywa sprawy można spersonalizować własnym zdjęciem, tekstem, nazwami, datą lub logo. Ten osobisty i smaczny prezent z pewnością sprawi, że ktoś będzie bardzo szczęśliwy!
Różne whisky nie mają minimalnej ilości zamówienia, dzięki czemu można łatwo zamówić dowolną liczbę unikalnych butelek whisky łatwo i szybko! Twój projekt zostanie wydrukowany na wieczku drewnianego pudełka w drukarce fotograficznej o wysokiej jakości i możesz dodać bezpłatną kartkę z życzeniami z każdym zamówieniem. Skrzynka posiada certyfikat FSC, dzięki czemu możesz przyczynić się również do zrównoważonych lasów.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.