Personalizowana miska dla kota
Personalizowana miska na karmę dla kota - biała
- Z imionami i miłymi ikonami dla psa i kota
- Wysokiej jakości melamina z Twoim wzorem
- Z praktycznym pierścieniem antypoślizgowym i uchwytami
- Łatwy do czyszczenia i 100% bez smaku
Specyfikacje prezentów
Kolor: biały lub czarny
Rozmiar: 160 ml (⌀ 11 cm)
Materiał: miska z melaminy z kubkiem ze stali nierdzewnej
Metoda personalizacji: naklejka
Nie wpłynie na smak potrawy
Podstawa antypoślizgowa
Praktyczne uchwyty
Informacje dodatkowe : miskę ze stali nierdzewnej można myć w zmywarce, miskę z melaminy zalecamy czyścić wilgotną ściereczką.
Zamów tę super uroczą miskę na karmę dla kota z imieniem - miau!
Ta miska na jedzenie została starannie zaprojektowana z myślą zarówno o Tobie, jak i Twoim kocie. Zewnętrzna część wykonana jest z trwałej melaminy, znanej ze swojej trwałości, a wewnętrzna miska jest wykonana ze stali nierdzewnej. Wyjmowana wkładka ze stali nierdzewnej ułatwia czyszczenie i zapewnia, że karma Twojego kota zachowuje swój naturalny smak. Nie musisz już martwić się o nieprzyjemny smak lub zapach pozostający po umyciu! Jedną z wyróżniających się cech tej miski jest jej antypoślizgowa gumowa podstawa, która utrzymuje miskę na miejscu. Niezależnie od tego, czy Twój kot je delikatnie, czy entuzjastycznie, miska nie będzie się ślizgać, zmniejszając ryzyko rozlania i bałaganu. To praktyczny wybór, który zapewnia, że posiłki są przyjemne i bezstresowe zarówno dla Ciebie, jak i Twojego pupila.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.